[Regionalforum-Saar] Heimatgedicht

Date: 2007/04/25 17:24:03
From: Dieter.Bettinger(a)... <Dieter.Bettinger(a)...

Hallo!

Wer kennt das nachfolgende Gedicht und kann es vervollständigen?

Wie heißt der Verfasser und wie lautet die Überschrift?

"Uff de Bahnhof vunn St. Wennel kommt e Bauerschfraa vum Land,

de Familiescherm im Arm unn es Kerbche in der Hand.

Unn sie hat kei Wert geleet uff de Butz unn uff de Staat,

geht an de Schalter hin unn saat:

Genn mir erschder Klass e Kaart.

Vierter Klass wär mir se deier, was wär das e deierer Spaß,

Oo, was kann eich Geld doo spare, wenn eich fahre erschder Klass!

Ja, wohin denn, gnädge Frau? froot sie doo de Schaltermann,

das muß ich erst vorher wissen, eh´s Billet ich geben kann...........

Antwort bitte an:

Dieter Robert Bettinger

Rosenweg 2

66564 Ottweiler