Ernst Hoffmann
Re: [OWP] Kreisgemeinschaft Pr.Eylau
Datum 2000/06/12 20:18:46
Dietrich klein
[OWP] subscribe
2000/06/12 00:12:31
Leanne
[OWP] HARNISCH; KAMLER; MEYER; GLAVE; WAGNER
Betreff 2000/06/06 18:32:39
Wolfgang Fred Rump
[OWP] Re: [FR] How do I unsubscribe?
2000/06/11 14:40:47
J.Rockel
[OWP] Looking for Rockel - Rositten, Kreis Pr.Eylau
Autor 2000/06/02 22:22:16
Jim & Muriel Gambrel
[OWP] Plohmann

[OWP] HARTFIEL - STOECK and other names

Date: 2000/06/12 19:38:47
From: Jetteha <Jetteha(a)...

Greetings all,
I search for the names Hartfiel - Stoeck - Gollnick - Luedke - Zutz -
Pohlmann - Mayer - Manthey - Wegener - Geske/Jeske - Ziebert - Beyer -
Sagradnik. They lived around and in Bromberg (today: Bydgoszcz). I'm looking
for the descendants of August Hartfiel, too - born on 15th November 1858 in
Adlig Bruehlsdorf near Bromberg. He is the brother of my Ggrandfather
Friedrich Carl Hartfiel. If you have the names in your familytree, so contact
me please.  Thanks  Kerstin Hartfiel

Hallo, ich suche nach folgenden Namen: Hartfiel - Stoeck - Gollnick - Luedke
- Zutz - Pohlmann - Mayer - Manthey - Wegener - Geske/Jeske - Ziebert - Beyer
- Sagradnik. Sie lebten alle um bzw. in Bromberg. Insbesondere suche ich die
Nachfahren von August Hartfiel, der am 15.11.1858 in Adlig Brühlsdorf geboren
ist. Er ist der Bruder meines Urgroßvaters Friedrich Carl Hartfiel. Wenn Sie
die o.g. Namen in Ihrem Familienbaum haben, so kontaktieren Sie mich bitte.
Danke sagt Kerstin Hartfiel