henry aalders
[OL] Ahlers von Visbek/Vechta
Datum 2009/03/04 20:52:51
Ernst Heinje
[OL] Genealogie zwischen Weser und Ems
2009/03/31 17:08:23
marge christensen
Re: [OL] Bielefeld, Gristede, Janssen, Meyer, Bischoff families
Betreff 2009/03/25 20:58:29
Andrea Korbanka
Re: [OL] Bromberg
2009/03/12 20:58:36
J. Hannema
[OL] Fw: Auswanderung nach NL
Autor 2009/03/21 14:14:02
jean-pierre.kollhoff
[OL] Généalogie 1,KOLLHOFF. 2,VOGELS

[OL] Blessen-Buss(Busker)

Date: 2009/03/04 17:43:50
From: jake blessen <blessen17(a)...

Im researching my surname, Blessen.  My grandfather was born Johann Freidrich Blessen on the 13th of February, 1869 in Oldenburg.  The only information that I have conscerning his parents are the names, D. Blessen and Katherine Buss.  I believe that the surname Buss most likely stands for Busker.  If someone has any information about a Blessen-Buss marriage or a Blessen-Busker marriage in the early or middle 1800s, I would appreciate it.  Thank you.

Jake Blessen

IMein Großvater wurde Johann Freidrich Blessen am 13. Februar 1869 in Oldenburg geboren. Die einzigen Informationen, die ich conscerning seine Eltern habe, sind die Namen, D. Blessen und Katherine Buss. Ich glaube dass der Familienname Buss die wahrscheinlichsten Gestelle für Busker. Wenn jemand irgendeine Informationen über ein Blessen-Buss Ehe oder ein Blessen-Busker Ehe in den frühen oder mittleren 1800er Jahren hat, würde ich es schätzen. Vielen Dank.

Jake Blessen

Oldenburg-L mailing list
Oldenburg-L(a)...