Christina und Horst Rauschenberg
[HN] Seeband
Datum 2004/05/29 12:30:08
Rena MCCARTHY
[HN] Family search
2004/05/29 11:41:12
Manfred Driehorst
Re: [HN] Ortssippenbuch Lippoldsberg
Betreff 2004/05/29 12:56:57
Detlev Piel
Re: [HN] Ortssippenbuch Lippoldsberg
2004/05/29 11:06:12
Cactus Flower
Re: [HN] Germany War Casualty Database
Autor 2004/05/29 18:20:29
Cactus Flower
RE: [HN] Family search Virginia

Re: [HN] Ortssippenbuch Lippoldsberg

Date: 2004/05/29 11:57:14
From: Cactus Flower <barbie8674(a)...

Greetings,

Perhaps misunderstanding?

Babelfish translates:

leider komme ich erst heute dazu, mich als Interessent des Buches zu melden. Hoffentlich ist das nicht zu spät.

as:

Hello, unfortunately I am added only today to announce me as a prospective customer of the book. Hopefully that is not too late.

I don't know what that means. Perhaps polite goodbye to list as the book desired was found through the list?

Barbie
St. Louis